..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   VII. Stacja k...
   Wybuchowy nóż...
   II. Kroota
   Planeta ES-239
   Kfiatki z sesji
   Łowca Nagród ...
   Krótki opis s...
   Ręczna wyrzut...
   IN MEMORIAM
   Visco.

   ShoutBox

Podziemne labolatorium





Powyższy plan przedstawia tajne prywatne laboratorium pewnego imperialnego moffa, położone głęboko pod jego pałacem. Jednak równie dobrze może być to laboratorium jakiegoś bogacza albo organizacji przestępczej np. Czarnego Słońca. Moff bawi się w klonowanie i produkcję gazów bojowych, ale można to łatwo zmienić na np. genetykę albo produkcję materiałów wybuchowych.

Opis planu:

Skróty:
T- Turbowinda

Opisy pomieszczeń:

1. Typowy imperialny hol(czyli sterylnie czysty i pusty). Pośrodku konsola, za którą zawsze siedzi dwóch strażników. W ścianach ukryte czujniki i kamery, które przekazują odczyty do konsoli strażników i gabinetu moffa. Czujniki wykrywają broń energetyczną, miecze świetlne itd. Strażnicy rozpoznają też zapewne kształt normalnych pistoletów. Z konsolety można przyzwać windę i otworzyć drzwi prowadzące do wnętrza kompleksu. W korytarzu prowadzącym z turbowindy podwójna bariera energetyczna.(Takie jak te, które zablokowały Obi-Wana w E1) Można ją włączyć i wyłączyć z konsolety strażników. (Jeżeli gracze się uparli żeby się przebić, wytrzyma 160 punktów obrażeń. Regeneruje 30 punktów obrażeń na turę. Należy pamiętać, że każdy strzał zostanie zrykoszetowany(zapewne w tych, którzy strzelali). Lepszym sposobem jest roztopienie ściany przy samej barierze i zniczenie promienników.)

2. Pomieszczenie straży. W pomieszczeniu tym przebywa zwykle 4 z 6 strażników pilnujących laboratorium. Pozostała dwójka to strażnicy w holu. Warty zmieniają się co 8 godzin. W pomieszczeniu, oprócz trzech piętrowych łóżek i sześciu szafek, stoi też duży stół a na ścianie wisi duży telebim. Strażnicy jedzą posiłki w tym pomieszczeniu co osiem godzin. Gotuje się je w pałacowej kuchni, a następnie spuszcza małą turbowindą na dół, prosto do pokoju strażników. Po spożyciu posiłku strażnicy posyłają brudne naczynia tą samą drogą na górę.

3. Generatorium. To w tym pomieszczeniu znajduje się genetrator, który produkuje energię niezbędną do funkcjonowania laboratorium. Pokój pełen jednostajnie buczącej maszyneri i elektroniki. Zawsze przebywa tu technik, który nadzoruje pracę generatora. Zmienia się on ze swoim zastępcą co 12 godzin.

4. Klonownia. Pomieszczenie pełne wypełnionych jasnozielonych płynem "słoików" klonujących, w których pływają sobie klony w różnych stadiach rozwoju. Pomieszczenie zwykle pogrążone jest w półmroku, rozjaśnionym światełkami aparatury klonującej i ekranami komputerów. Każda tuba klonująca jest podświetlona od wewnątrz. Zwykle przebywa tu jeden albo dwóch techników i naukowiec, którzy nadzorują przebieg eksperymentów. (Oczywiście może to być też laboratorium genetyczne. Jak komu pasuje do przygody)

5. Sterownia. Główne pomieszczenie kompleksu. Na lewo od wejścia stoi rdzeń pamięci laboratorium, do którego podłączone są wszystkie komputery kompleksu. Obok niego stoi zapasowy generator, który, w wypadku gdyby siadło główne zasilanie, zapewni energię niezbędną do wyłączenia komputerów bez ryzyka utraty zapisanych w nich danych. W pomieszczeniu przeby zwykle co najmniej trzech naukowców. W pomieszczeniu znajdują się dwa stanowiska komputerowe, które kontrolują eksperymenty odbywające się w komorze testowej (Nr.8). Od komory sterownię oddziela pancerna szyba.

6. Przebieralnia. W tym pomieszczeniu, na lewo od wejścia stoi rząd szafek, w których znajdują się kombinezony ochronne, używane przy eksperymentach. By dostać się z tego pomieszczenia do śluzy(Nr. 7), trzeba wystukać trzy-cyfrowy kod na panelu przy pancernych drzwiach.
Możliwe jest też zdalne otworzenie drzwi ze sterowni.

7. Śluza pomiędzy przebieralnią a komorą testową. Pancerne ściany i drzwi z elektronicznymi zamkami.(Trzy-cyfrowy kod, możliwość otworzenia ze sterowni)

8. Komora testowa. To tu przeprowadza się większość eksperymentów. Dzięki pancernym ścianom i szybie, przetrwa nawet wybuch granatu protonowego. Przy wejściu stoi generator, zasilający stojący pośrodku aparat testowy, w którym obecnie testuje się nowy gaz bojowy, HS-09. (Opis działania gazu w osobnym artykule).

9. "Rafineria". Pomieszczenie pełne aparatury chemicznej, dzięki której otrzymuje się jeden z niezbędnych komponentów gazu HS-09. Do obsługi całego procesu wystarczy jeden technik, który musi tylko nadzorować przebieg procesu na ekranie komputera i podłączać nowe butle do maszyny mieszajacej.

10. Gabinet moffa. Centralne miejsce w pomieszczeniu zajmuje pięknie rzeźbione, drewniane biurko, z wbudowanym w blat komputerem. przed biurkiem stoją dwa plastalowe fotele, wykończone skórą. Natomiast fotel gubernatora to dzieło sztuki, rzeźbione w drewnie i wykończone delikatną, jasnobrązową skórą. Na ścianie za biurkiem wiszą dwa obrazy, przedstawiające bitwy z czasów Wojen Klonów. Po bokach stoją rzeźbione, drewniane regały, pełne datakart i różnych bibeltów.(Za jednym z regałów jest sejf. By go odnaleźć trzeba wykonać test na Search(DC15). Aby otworzyć sejf bez kombinacji, potrzebny jest udany test Disable Device(DC 20). W środku znajdują się datakarty z prywatnymi danymi moffa(sam zdecyduj co będzie najprzydatniejsze) i 8000 kredytów w gotówce.) W gabinecie stoją też dwie duże donice, w których rosną jakieś rośliny. W prywatnym kibelku moffa znajduje się tajne przejście do małej turbowindy, która jeździ do gabinetu gubernatora.(Tam też jest oczywiście zamaskowana.)Ściana toalety otwiera się po szybkim naciśnięciu spłuczki trzy razy.

Tyle opisu. Miłej zabawy.


Xeloss.
komentarz[1] |

Komentarze do "Podziemne labolatorium"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Strona wygenerowana w 0.025079 sek. pg: