..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   VII. Stacja k...
   Wybuchowy nóż...
   II. Kroota
   Planeta ES-239
   Kfiatki z sesji
   Łowca Nagród ...
   Krótki opis s...
   Ręczna wyrzut...
   IN MEMORIAM
   Visco.

   ShoutBox

Organizacje, NPC i informacje dodatkowe część 2



2. NPC.

"Black Ark" Captain Kiv Gosh
Male Human Soldier 4/ Officer 2:
Init: +0; Defense: 15(+5 class); Speed 10m; VP/WP: 36/10; Attacks: Punch +4(1d3-1) or blaster pistol +5(3d6); SQ: Leadership; SV: Fort +6, Ref +3, Will +6; FP 1; DSP 6; Rep 4; Challenge Code: B; Abilities: Str 9, Dex 11, Con 10, Int 13, Wis 13, Cha 12.
Skills: Astrogate +9, Bluff +8, Diplomacy +7, Intimidate +10, Knowledge(Imperial Navy) +6, Knowledge(New Order) +5, Knowledge(Tactics) +5, Pilot +7, Read/Write Basic, Repair +8, Sense Motive +5, Speak Basic, Speak Huttese.
Feats: Armor Proficiency(Light, medium, heavy), Infamy, Iron Will, Persuasive, Point Blank Shot, Spacer, Starship Operations(Capital ships), Weapon Group Proficiency(Simple weapons, blaster pistols & rifles, heavy weapons, vibro weapons).
Equipment: Blaster pistol, datapad, code cylinder, comlink, expensive clothes, modified SFS Vindicator Heavy Cruiser Black Ark, terrified crew, bodyguards, 120,000 creds.

Opis: Kiv Gosh jest byłym kapitanem imperialnej marynarki, a obecnie kapitanem pirackiego statku "Czarna Arka". Ma około 60 lat i pozornie wygląda jak słaby staruszek. Jednak wystarczy spojrzeć w jego szmaragdowozielone oczy, by spostrzec, że z tym człowiekiem jest coś nie w porządku. W rzeczywistości Gosh jest psychopatą i to z gatunku tych najgorszych. Pochodzi ze starego szlacheckiego rodu jednej z planet Środka i od małego był przygotowywany do pełnienia jakiejś ważnej funkcji. Jako że zdradzał pewien zmysł taktyczny, rodzice wysłali go do akademii wojskowej. Podczas nauki nie wyróżniał się niczym szczególnym, z testów sprawnościowych wypadał wręcz nędznie, przez co był obiektem kpin kolegów. Prawdopodobnie wtedy zaczęła narastać w nim tłumiona frustracja i wściekłość na otoczenie. Po ukończeniu akademii został przydzielony jako oficer pomocniczy na nowo oddany do służby krążownik "Pacyfikator". Już wtedy zanotowano jego niezwykłą surowość wobec podwładnych, graniczącą wręcz z okrucieństwem. Po 2 latach służby dochrapał się stopnia pierwszego oficera, a kiedy jego przełożony odchodził na emeryturę, dzięki odpowiedniej "dotacji" od ojca Kiva, wskazał go jako swego najlepszego następcę. Gosh szybko sterroryzował załogę swego okrętu. Opornych, w tym swojego drugiego oficera, wyrzucił przez śluzę powietrzną i zmusił załogę do milczenia pod groźbą takiego samego losu. W utrzymywaniu "porządku" pomagał mu oddział jego prywatnych strażników, których lojalność kupił za kredyty ojca. Jednak jego prawdziwa natura wyszła na jaw, gdy "Pacyfikator" patrolując szlaki sektora Seav zatrzymał do kontroli frachtowiec "Gwiazda Suris". Jego kapitan nie był dość uległy wobec swego imperialnego rozmówcy i Gosh, wściekły, że ktoś stawia mu opór, kazał abordażować frachtowiec i wybić załogę, poza kapitanem i zagarnąć ładunek, jako "rekompensatę". Samego kapitana "Gwiazdy Suris" Kiv torturował przez prawie dwa dni, nim ten wyzionął ducha. Po tym wydarzeniu w sektorze nagle uaktywnili się piraci. Zaczęło ginąć tak wiele jednostek, że armatorzy obawiali się wypuszczać swoje statki z portów. To z kolei doprowadziło do załamania lokalnej gospodarki, która nastawiona była na eksport do światów środka. Oczywiście za wszystkim stał "Pacyfikator" i jego szalony kapitan, który rabował kogo popadnie. Jednak to właśnie ten brak umiaru, charakterystyczny dla jego obłędu, doprowadził do jego klęski. Gubernator sektora, nie na żarty zaniepokojony powstałą sytuacją, wysłał rozpaczliwą prośbę o pomoc do Imperialnej Marynarki. Ta zareagowała wysyłając kilka okrętów, w tym osławionego akcjami w Sektorze Wspólnym "Łowcę piratów", pod dowództwem kapitana Daspa Hoka. Ten już wkrótce po przybyciu zaczął podejrzewać kto tak naprawdę stoi za napadami i zastawił na Gosha pułapkę. Jednak nie miał pojęcia, jak wysoko sięgała korupcyjna zgnilizna w administracji gubernatora. Jego przeciwnik dowiedział się o planie i postanowił wykończyć zbyt sprytnego przeciwnika, wysyłając całe wsparcie "Łowcy" w złym kierunku i stawiając go samego przeciwko "Pacyfikatorowi". Jednak mimo dysproporcji pomiędzy potężnym krążownikiem piratów i lekkim okrętem Imperium, kapitanowi Hokowi udało się nie tylko mocno uszkodzić wrogi okręt, ale także przetrwać do momentu przybycia posiłków, które zmusiły Gosha do ucieczki. Przez następny miesiąc renegat trawił swą porażkę, po czym przemalował swój okręt na czarno, przemianował go na "Czarną Arkę" i wrócił, by siać zniszczenie. Jednak tym razem w jego chorym umyśle rozbrzmiewała nowa myśl. Teraz chciał władzy nad całym sektorem. "Łowca piratów" musiał odlecieć na naprawy, a lokalne siły Imperium nie były w stanie zniszczyć "Czarnej Arki". Jednak znowu Gosha zgubił brak umiaru. Zaatakował bowiem i zniszczył mały konwój imperialnej marynarki. Był to poważny błąd, ściągnęło to bowiem na niego gniew wysokiego dowództwa, które mogło ignorować piratów, ale nie tolerowało jakichkolwiek ataków na okręty floty. Nawet jeżeli byłyby to zwykłe frachtowce. Do sektora Seav skierowano flotę, w skład której obok kilku gwiezdnych niszczycieli wchodził także świeżo wyremontowany "Łowca piratów", którego załoga pałała względem "Czarnej Arki" żądzą mordu. Gosh uznał, że robi się za gorąco i zwiał na drugi koniec galaktyki. Dosłownie, bo sektor Kroot znajduje się dokładnie po drugiej stronie galaktyki, co sektor Seav. Zaczaił się wśród pól asteroid sektora i czeka aż wielkie polowanie się skończy. Od czasu do czasu napada tylko na jakiś samotny statek by zdobyć zapasy i informacje. Ale ostatnio w sektorze pojawił się podobno "Łowca piratów". To tylko plotka, ale Gosh już szykuje się do nieuchronnej konfrontacji...



Guardian Hal Yennek
Male Human Scout 5/Soldier 3:
Init: +6(+2 Dex, +4 Impr. Init.); Defense: 18(+2 Dex, +6 class); Speed 10m; VP/WP: 48/11; Attacks: Vibrodagger +7/+2(2d4) or blaster rifle +10/+5(3d8+2); SQ: Trailblazing, uncanny dodge, skill mastery; SV: Fort +6, Ref +6, Will +6; FP 2; DSP 1; Rep 3; Challenge Code: D; Abilities: Str 12, Dex 15, Con 11, Int 14, Wis 14, Cha 12.
Skills: Astrogate +9, Computer Use + 7, Demolitions +9, Hide +7, Knowledge(Kroot system) +10, Move Silently +7, Pilot +9, Profession(Guardian) +8, Repair +7, Read/Write Basic, Read/Write Duro, Search +7, Speak Basic, Speak Duro, Speak Huttese, Spot +7, Survival +9.
Feats: Armor Proficiency(Light, medium, heavy), Improved Initiative, Point Blank Shot, Quick Draw, Starship Operation (space transport), Weapon Focus(blaster rifle), Weapon Group Proficiency(Simple weapons, blaster pistols & rifles, heavy weapons, vibro weapons).
Equipment: Vibrodagger, blaster rifle, datapad, Guardian access pass, Guardian badge, Guardian uniform, frag granades(2), speeder, modified YT-1300 freighter Set, jump pack, 3,000 credits.

Opis: Hal Yennek jest postawnym, czterdziestokilkuletnim mężczyzną, o stalowo-szarych oczach i przyprószonych siwizną włosach. Z pochodzenia jest Corellianinem, jednak przybył do sektora tak dawno, że prawie nikt o tym nie wie. Nim został Strażnikiem, prawie 20 lat pracował w SBK, w której dosłużył się stopnia kapitana i wielu odznaczeń. Jednak po roku spędzonym za biurkiem, zaczęło mu brakować emocji towarzyszących liniowej służbie. Jako kapitan na ulicę wrócić już nie mógł, chyba że przez degradację. Na jego szczęście zaczął się wtedy pobór do pierwszego rocznika Strażników. Yennek, mimo swego wieku bez problemu zdał wszystkie testy i został przyjęty. Jest chyba najbardziej znanym Strażnikiem w sektorze, ogólnie poważanym i szanowanym. Jego ulubioną metodą łapania przestępców jest atakowanie ich z zaskoczenia, do czego używa plecaka odrzutowego, spadając na nich z góry w momencie, gdy jego ofiary najmniej się tego spodziewają.



Witch Hunter Amon
Male Human Kampa Warrior 6/Jedi Hunter 3:
Init: +8(+4 Dex, +4 Impr. Init.); Defense: 20(+6 class, +4 Dex); Speed 10m; VP/WP: 70/15; Attacks: Unarmed +11/+6(1d3+3) or power sword +12/+7(3d8+3) or KD-30 pistol +13/+8(special); SQ: Jedi Target(Track), Power Attack (2d6, critical: 20). SV: Fort +8, Ref +11, Will +8; FP 5; DSP 2; Rep 3; Challenge Code: D; Abilities: Str 16, Dex 19, Con 15, Int 14, Wis 15, Cha 10.
Skills: Astrogate +7, Battlemind +10, Climb +5, Computer Use +7, Empathy +6, Enhance Ability +10, Force Defense +7, Force Push +6, Force Stealth + 10, Heal Self +6, Hide +7, Intimidate +5, Jump +5, Knowledge(Kampa) +7, Knowledge(Kroot sector) +7, Move Silently +7, Pilot +9, Read/Write Basic, Read/Write Kampa, Sense Motive +5, Survival +7, Speak Basic, Speak Duro, Speak Kampa, Speak Sullustese, Tumble +7.
Feats: Alter, Cleave, Control, Exotic Weapon(Power Sword), Force Sensitive, Great Cleave, Heroic Surge, Improved Initiative, Point Blank Shot, Sense, Weapon Finesse(power sword), Weapon Group Proficiency (Simple Weapons, blaster pistols, blaster rifles, vibro&slugthrower weapons).
Equipment: Power sword, dark clothes&overcoat, multichannel comlink, modified KD-30 pistol, field kit, modified JR-4 swoop, heavily modified YV-545 freighter "Nightwing", 5,000 credits.

Opis: Amon jest wysokim 25-letnim samotnikiem o wiecznie zasępionej minie. Jest mocno zbudowany, a jego ciemnobrązowe włosy opadają mu na ramiona. Spoglądając w jego czarne oczy widać, że niesie duży bagaż doświadczeń i to raczej niezbyt miłych. Zawsze nosi długi czarny płaszcz. Wiadomo o nim tylko, że urodził się ćwierć wieku temu na planecie Kampa Primus i od małego zdradzał umiejętności do władania Mocą. Nie wiadomo czy był poddawany jakiemuś szkoleniu, a jeżeli nawet, to przez kogo. W każdym razie pojawił się w sektorze Kroot jakieś sześć miesięcy temu, oficjalnie jako łowca nagród, specjalizujący się w chwytaniu Jedi. Obecnie pracuje dla gubernatora i Venraya Lommela, na którego wezwanie tu przybył. Dzięki temu, że nikt w sektorze go nie zna, pośredniczy w sprawach, w których Spaak i jego zastępca nie mogą ingerować osobiście. Na przykład dostarcza SBK dowody na korupcję niektórych polityków. A to, że ci politycy opierają się w jakiejś sprawie gubernatorowi, to już inna bajka. Oskarżenia tak czy inaczej są prawdziwe.



"Blood Claws" Leader Kogi Knole
Male Twi'lek Scoundrel 4/ Soldier 1:
Init: +6(+2 Dex, +4 Improved Initiative); Defense: 18(+6 class, +2 Dex); Speed 10m; VP/WP: 27/11; Attacks: Vibrodagger +5(2d4+1) or blaster pistol +6(3d6); SQ: Illicit Barter, Better Lucky then good; SV: Fort +1, Ref +6, Will +1; FP 1; DSP 3; Rep 2; Challenge Code: C; Abilities: Str 12, Dex 15, Con 11, Int 14, Wis 10, Cha 13.
Skills: Astrogate +9, Bluff +12, Computer Use +10, Disable Device +9, Escape Artist +5, Gather Informations +9, Intimidate +8, Pilot +9, Repair +9, Search +9, Spot +4, Tumble +5.
Feats: Armor Proficiency(Light), Improved Initiative, Quick Draw, Skill Emphasis(Bluff), Weapon Group Proficiency(Simple weapons, blaster pistols).
Equipment: Vibrodagger, blaster pistol, expensive clothes, two bodyguards, comlink, "Blood Claws" gang, 32,000 credits.

Opis: Kogi Knole jest wysokim, muskularnie zbudowanym Twi'lekiem. Cechuje go bezwzględność i próżność. Zawsze chodzi w bogato zdobionych szatach, które zawsze odpowiadają aktualnej modzie. W wieku 17 lat został porwany z rodzinnej planety przez łowców niewolników. Ci jednak mieli pecha i wkrótce po opuszczeniu Ryloth ich statek został napadnięty przez piratów z bandy "Krwawych Szponów". Piraci wyrżnęli łowców niewolników, wybrali najsilniejszych niewolników do uzupełnienia załogi, a resztę zostawili w powoli zamarzającym wraku, jakim stał się statek łowców niewolników. Kogi miał szczęście znaleźć się wśród wybrańców, których piraci zabrali na swój okręt. Dzięki sile i sprytowi szybko uzyskał uznanie reszty piratów i powoli awansował w ich hierarchii. W tym czasie "Krwawe Szpony" trawiły do sektora Kroot, wówczas będącego pirackim rajem. Gdy w jednej z potyczek z inną bandą piratów zginął przywódca "Szponów", Knole groźbami i pochlebstwami przekonał piratów by wybrali go na nowego wodza. Wkrótce potem do sektora przybył gubernator Spaak i rozpoczął swoje reformy. Z pirackich przywódców tylko Knole domyślał co się święci i zaczął działać. Korzystając z ostatnich miesięcy dezorganizacji służb bezpieczeństwa, założył organizację przestępczą w Neals, głównym mieście stolicy sektora, planety Kroota. Gdy SAP rozpoczęła swoje krwawe porządki, "Krwawe Szpony" dosłownie i w przenośni zeszły do podziemia. Knole ciągle mocno trzyma swoją bandę, która obecnie zajmuje się głównie wymuszeniami i "ochroną" na terenie portu rzecznego Neals, czasami napadają też na barki rzeczne. Niedawno Kogi wymyślił nowy sposób zarabiania kasy i "Krwawe Szpony" do listy swoich przestępstw dorzuciły porwania dla okupu bogatych istot, podróżujących na wypoczynek na planetę Celestius.



Black Guard Major Vincent Koh
Male Human Soldier 5/ Scout 3:
Init: +8(+4 Dex, +4 Improved Initiative); Defense: 19(+6 armor, +3 Dex); Speed 10m; VP/WP: 55/12; Attacks: Vibrodagger +9/+4(2d4+2) or garrote +9/+4(1d6 special) or blaster rifle +13/+8(3d8+2); SQ: Trailblazing; SV: Fort +7, Ref +7, Will +4; FP 3; DSP 2; Rep 2(4); DR: 4; Challenge Code: D; Abilities: Str 14, Dex 18, Con 12, Int 14, Wis 13, Cha 10.
Skills: Climb +7, Computer Use +10, Demolitions +10, Disable Device +10, Hide +22, Jump +7, Knowledge(Infiltration) +7, Listen +7, Move Silently +22, Pilot +10, Search +7, Spot +7, Survival +7, Swim +7, Treat Injury +5.
Feats: Armor Proficiency(Light, medium, heavy), Improved Initiative, Point Blank Shot, Quick Draw, Skill Emphasis(Move Silently), Skill Emphasis(Survival), Stealthy, Weapon Focus(blaster rifle), Weapon Group Proficiency(simple weapons, blaster pistols & rifles, heavy weapons, vibro weapons).
Equipment: Firelancer blaster rifle(Stun DC 20), vibrodagger, garrote, proton grenade, thermal detonator, stun grenades(2), small slicer datapad(+3 computer use & disable device bonus), utility belt, grappling hook, camouflage poncho, code cylinder, modified Camo Scout Armor(+2 do Listen i Spot, Widzenie w ciemnościach, mgle itd. do 20 metrów, wbudowany komunikator, DR: 4. Wszystko uwzględnione w charakterystyce), Shadow Boots(+5 Move Silently bonus).

Opis: Major Vincent Koh jest wysokim, muskularnym blondynem, dowodzącym jednostką specjalną imperialnego kontrwywiadu. Pochodzi z Caridy i od dziecka jego marzeniem było służenie w marynarce. W wieku 17 lat wstąpił do Imperialnej Akademii, a opuścił cztery lata później jako drugi w swoim roczniku. Po opuszczeniu murów akademii jego pierwszym przydziałem był niszczyciel klasy Victory "Pogromca" i walki z piratami i separatystami w sektorze Kaal. Zapisy jego służby z tego okresu to prawie same pochwały, awanse i medale. Koh okazał się doskonałym żołnierzem, wypełniającym rozkazy i jednocześnie wykazującym własna inicjatywę i zmysł taktyczny. Po otrzymaniu stopnia kapitana został dowódcą sekcji abordażowej "Pogromcy" i dowodził kilkoma spektakularnymi akcjami. Jego jednostka, ze względu na skryty sposób działania nazywana "Nocnymi Widmami" budziła przerażenie w szeregach nieprzyjaciół i znacząco przyczyniła się do wygrania kampanii w sektorach Kaal i Bujn. Wkrótce po zakończeniu tych operacji, "Pogromca" został przydzielony do eskadry admirała Yiza Bishena, która przygotowywała się do odlotu do sektora Kroot. Koh został przeniesiony na flagowiec "Wstrząs", jako członek sztabu admirała, odpowiedzialny za siły specjalne. Po oczyszczeniu sektora z piratów, u Koha pojawił się Venray Lommel. Zaproponował on kapitanowi dowództwo nad mającą się właśnie sformować jednostką specjalną imperialnego kontrwywiadu. Vincent zgodził się, pod warunkiem, że będzie decydował o składzie personalnym jednostki i że odpowiadać będzie tylko przed Lommelem i gubernatorem. Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi od gubernatora, rozpoczął formowanie "Czarnej Straży". W międzyczasie został awansowany na majora. Trzon jednostki tworzą starzy żołnierze Koha z "Nocnych Widm", jest też kilku z oddziałów abordażowych niszczyciela "Wstrząs". Co ciekawe, w jednostce nie ma żadnych żołnierzy z jednostek szturmowych, gdyż dowódca "Czarnej Straży" twierdzi że w tej pracy trzeba szybko myśleć, a szturmowcy zawsze mieli z tym spore problemy.



"Nebula Transports" Owner Bib Kaloon
Male Twi'lek Scoundrel 8:
Init: -1; Defense: 17(+8 class, -1 Dex); Speed 9m; VP/WP: 36/16; Attacks: Stick +8/+3(2d4) or hold-out blaster +5/+0(3d4); SQ: Better lucky than good, Illicit barter, sneak attack +2d6; SV: Fort +5, Ref +5, Will +4; FP 2; DSP 0; Rep 5; Challenge Code: D; Abilities: Str 14, Dex 8, Con 16, Int 12, Wis 14, Cha 16.
Skills: Appraise +12, Bluff +14, Computer Use +9, Diplomacy +8, Forgery +12, Profession(Gambler) +16, Search +12, Sense Motive +18, Sleight of Hand +10, Spot +13.
Feats: Sharp-Eyed, Skill Emphasis(Profession: Gambler), Skill Emphasis(Sense Motive), Weapon Group Proficiency(Simple Weapons, blaster pistols).
Equipment: Sabacc cards, expensive robes, hold-out blaster, two female bodyguards, heavily decorated stick, shipping corporation Nebula Transports, casino-ship Gamblers Dream, plenty of money.

Opis: Właściciel Marzenia Hazardzisty jest jasnozielonym Twi'lekiem, o dwóch krótkich głowo-ogonach, oczach w kolorze korelliańskiego piwa i puszystej budowie ciała. W jego ustach nieustannie tli się rodiańskie cygaro. Kaloon przybył do sektora około 10 lat temu jako znany hazardzista, który już wtedy zdołał zgromadzić pokaźny majątek. Po przybyciu na Krootę, szybko zaaklimatyzował się w nowym otoczeniu i wkrótce zaczął wygrywać większość lokalnych turniejów sabacca, który zawsze był jego ulubioną grą. Jednak prawdziwy rozgłos zdobył, gdy trzy lata temu wygrał teoretycznie bezwartościową firmę przewozową Nebula Transports. Dzięki swoim zasobom przywrócił firmę do życia a następnie rozbudował w ciągu dwóch lat zdobywając pozycję największego przewoźnika ludzi i towarów w sektorze. Jego sukces nie był możliwy tylko dzięki jego pieniądzom, Kaloon okazał się też wytrawnym biznesmenem i dyplomatą, który umiał zarówno przedrzeć się przez biurokratyczną machinę, jaką były w tym czasie władze sektora, jak i zapewnić profesjonalną ochronę swoich statków, do czego zatrudnił formującą się wtedy "Osłonę". Nie szczędził też funduszy na nowoczesne i bezpieczne statki. Dzięki tym posunięciom, jego firma przewozowa nawet dzisiaj, gdy problem piratów prawie zniknął, uchodzi za najpewniejszą. Kaloon jest obecnie jedną z najbogatszych istot sektora, mimo przeznaczenia fortuny na budowę Marzenia Hazardzisty, który pochłonął blisko 30 milionów kredytów. Jednak inwestycja zdaje się zwracać, a sam właściciel twierdzi, że "na marzenia warto wydawać pieniądze." No a jaki hazardzista nie marzy o własnym kosmicznym kasynie?



"Old Sith's" Lord Grassk
Male Tradoshian Force Adept 8:
Init: +3(Dex); Defense: 19(+6 class, +3 Dex); Speed 10m; VP/WP: 52/12; Attacks: Claws +7/+2(1d3+1) or ranged +9/+4; SQ: Force weapon +1d4, comprehend speech, Force talisman +2; SV: Fort +5, Ref +7, Will +9, FP 4; DSP 10; Rep 0(4); Abilities: Str 12, Dex 16, Con 13, Int 13, Wis 12, Cha 10;
Skills: Affect Mind +8, Empathy +8, Enhance Senses +6, Fear +9, Force Defense +7, Force Grip +7, Force Push +7, Force Stealh +6, Knowledge(Old Sith's) +7, Listen +11, Read/Write Basic, Read/Write Dosh, Sense Motive +9, See Force +9, Speak Basic, Speak Dosh, Spot +9, Telepathy +7.
Feats: Alertness, Alter, Control, Dissipate Energy, Force Lightning, Force Sensitive, Iron Will, Sense, Weapon Group Proficiency(blaster pistol, primitive weapons, simple weapons).
Equipment: Talisman, dark robes, comlink, Modified YT-1300 freighter, 7,000 credits.

Opis: Grassk jest wysokim, zielonym Tradoshianinem, o wyjątkowo wrednym i sadystycznym charakterze. Jest także czuły na Moc i ślepo lojalny wobec wewnętrznego kręgu kultu "Starych Sithów". Dzięki tym "zaletom", pełni funkcję egzekutora sekty, który z ukrycia nadzoruje działalność młodszej kapłanki Shasheen, poszukującej artefaktów w grobowcach Sithów na planecie Shii'Zeer. Ma on interweniować według własnego uznania, a w razie kłopotów uciszyć wszystkich świadków, włączając w to samą kapłankę. Jednak Grassk cierpi na typową dla swej rasy przypadłość, jaką jest mała cierpliwość i szybkie wpadanie w złość. Z tego względu zostawia po sobie dość wyraźny ślad psychiczny, który sprawia, że inni czuli na moc łatwo wykrywają jego obecność. Przez to o jego obecności w sektorze wiedzą już Venray Lommel i Łowca Jedi Amon. Co więcej jego tropem do sektora podąża imperialny inkwizytor... Grassk czai się w polu asteroid w pobliżu Shii'Zeer na małym frachtowcu, obserwując poczynania Shasheen przez jednego z jej pomocników, z którym utrzymuje telepatyczny kontakt.



Imperial Inquisitor Rey van Hoss
Male Human Dark Jedi Guardian 10:
Init: +3(Dex); Defense: 22(+9 class, +3 Dex); Speed 10m; VP/WP: 77/15; Attacks: Lightsaber +13/+8(4d8+1); SQ: Dark Side; SV: Fort +9, Ref +10, Will +6; FP 5; DSP 12; Rep 7; Abilities: Str 13, Dex 16, Con 15, Int 12, Wis 12, Cha 12; Challenge Code: E.
Skills: Affect mind +7, Battle Mind +7, Enhance Ability +7, Enhance Senses +7, Fear +10, Force Stealth +7, Intimidate +7, Move Objects +7, Tumble +7.
Feats: Alter, Burst of Speed, Control, Deflect Blasters, Exotic Weapon Proficiency(lightsaber), Force-Lightning, Force-Sensitive, Knight Defense, Sense, Weapon Finesse (lightsaber).
Equipment: Exotic lightsaber, crimson clothes, multichannel comlink, Imperial class destroyer "Fear", inquisition stormtroopers legion, and many, many credits.

Opis: Imperialny inkwizytor Rey van Hoss jest wysokim mężczyzną około czterdziestki. Ma bujne, brązowe włosy, a jego niebieskie oko zawsze podejrzliwie obserwuje otoczenie. W poprzek jego twarz przebiega paskudna, ciemnoczerwona blizna. Jego przeszłość skrywa nimb tajemnicy. Wiadomo tylko, że był jednym z nielicznych Jedi, którzy poparli Imperatora, gdy ten doszedł do władzy i rozpoczął zwalczenie zakonu. Motywy działania von Hossa są nieznane, możliwe jednak, że chodziło o zemstę na jego mistrzu, z którym skłócił się kilka lat wcześniej. Tą teorię potwierdzałby wytrwały pościg, jaki inkwizytor podjął za swoim byłym nauczycielem i walka, którą z nim stoczył. Zwycięstwo jednak nie przyszło łatwo, pojedynek kosztował von Hossa oko i trwale oszpecił jego twarz. Przez następne lata poświęcił się on zabijaniu Jedi i wypełniał to zadanie z zatrważającą skutecznością. Obecnie inkwizytor jest jednym z najpotężniejszych podwładnych Palpatine'a, jednak pozostaje na uboczu. W przeciwieństwie do większości inkwizytorów nie nadużywa swojej władzy i nie przejmuje dowództw nad całymi flotami pod pretekstem poszukiwani wrogów imperatora. Jego "inwentarz" od kilku ładnych lat stanowią gwiezdny niszczyciel klasy Imperial "Strach" i stacjonujący na nim osobisty legion szturmowców. Obszar, na którym działa von Hoss to głównie Odległe Rubieże, bardzo rzadko widuje się "Strach" w Jądrze. Ostatnio inkwizytor wpadł na ślad działalności sekty użytkowników Mocy, nazywających siebie "Starymi Sithami". Jako że imperator Palpatine niezbyt przepada za jakąkolwiek konkurencją, von Hoss otrzymał rozkaz zniszczenia sekty. Trop zaprowadził go do sektora Kroot, gdzie według jego informacji, kult poszukuje jakichś artefaktów. Inkwizytor wyraźnie wyczuwa trop silnego adepta sekty, jednak wyczuwa także obecność kilku innych osób czułych na moc. Jednak ze względu na szerokie kompetencje gubernatora Spaaka, który jest wyraźnie niechętny obecności von Hossa w sektorze, inkwizytor może tropić tylko i wyłącznie "Starych Sithów" co mocno go irytuje. Tym bardziej, że energia płynąca od jednej z tych osób wydaje mu się bardzo podobna do pokonanego wiele lat temu na planecie Duro rycerza Jedi, Roena Medgar'a.


Xeloss.
komentarz[1] |

Komentarze do "XI. Organizacje, NPC i informacje dodatkowe cz. 2"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Strona wygenerowana w 0.031419 sek. pg: