..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   VII. Stacja k...
   Wybuchowy nóż...
   II. Kroota
   Planeta ES-239
   Kfiatki z sesji
   Łowca Nagród ...
   Krótki opis s...
   Ręczna wyrzut...
   IN MEMORIAM
   Visco.

   ShoutBox

Gaz Bojowy HS-09



HS-09 to gaz bojowy, atakujący większość istot humanoidalnych. Został stworzony przez naukowców imperialnego moffa Gidona Sersa. Jego skrót pochodzi od Heart Stimulator(HS) a 09 to po prostu numer próby, w której udało uzyskać się pożądany efekt. Gaz ten jest wyjątkowo perfidny. Nie dość bowiem, że bezwonny i bezbarwny, to na dodatek jego działanie jest opóźnione. Gaz jest wchłaniany przez wdychanie i kontakt z odsłoniętym ciałem, wnika do krwiobiegu ofiary i krąży w nim, dopóki nie dotrze do serca. Tam osiada na tkance samego serca i po jakichś 10-15 minutach powoduje gwałtowne przyśpieszenie akcji serca. W zależności od wytrzymałości ofiary i przyjętej dawki, rezultat graniczy od omdlenia, przez zawału serca do śmierci z powodu niedotlenienia włącznie.(Serce trzepocze tak szybko, że nie zasysa ani nie wypycha krwi. Powoduje to skrzepy i niedotlenienie i w rezultacie prowadzi do śmierci.) Gaz nie przyswaja się przez łuski.

HS-09: Gaz trujący
Koszty: Nie na sprzedaż. Dostępny tylko dla wysokich funkcjonariuszy Imperium.
Skutki: Efekt nie jest widoczny od razu. Gaz zaczyna działać po 3-4 minutach. Nie działa na odsłonięte ciało ras porośniętych łuską, np. Tradoshian.

Gdy gaz zaczyna działać, ofiara musi wykonać test na fortitude(DC 20). Wynik należy sprawdzić na poniższej tabelce:

Test udał się o więcej niż 10:
Ofiara ma zawroty głowy, przyśpiesza jej tętno i ma ochotę wymiotować. By powstrzymać się od wymiotowania potrzebny jest test na fortitude(DC 15). Ofiara traci 4 vitality points.

Test udał się o mniej niż 10:
Ofiara ma zawroty głowy i mdleje na k6 godzin. Utrata 6 vitality points.

Test nie udał się o mniej niż 10:
Ofiara ma zawroty głowy i wrażenie, że serce wyskoczy jej z piersi. Utrata przytomności na 2k6 godzin i utrata 8 vitality i 2 wound points.

Test nie udał się o więcej niż 10:
Ofiara ma zawał serca. Traci 10 vitality points i 4 wound points. Jeżeli nie zostanie udzielona jej pomoc, np. Treat Injury albo Heal Another, co turę traci 2 vitality points i 1 wound point.

Test nie wyszedł o więcej niż 15:
Ofiara traci wszystkie vitality i wound points i musi wykonać test na Fortitude(DC 10). Jeżeli test się nie uda, ofiara umiera. Jeżeli test się udał, należy powtarzać go co godzinę(DC 10 +1 za każdą godzinę) do momentu udzielenia pomocy medycznej lub wyrzucenia 20(stan ofiary stabilizuje się automatycznie) Ofiara może zostać uleczona tylko w płynie bacta(2k6 dni), albo przez długą hospitalizację(2k4 miesiące).


Xeloss.
komentarz[1] |

Komentarze do "Gaz Bojowy HS-09"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Strona wygenerowana w 0.017323 sek. pg: