..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   VII. Stacja k...
   Wybuchowy nóż...
   II. Kroota
   Planeta ES-239
   Kfiatki z sesji
   Łowca Nagród ...
   Krótki opis s...
   Ręczna wyrzut...
   IN MEMORIAM
   Visco.

   ShoutBox

Stacja kosmiczna "Hope"


Craft: Hope Station; Class: Space station;
Cost: Estimated construction cost: 412,430,000;
Size: Colossal(Huge space station, 6,000 m long);
Initiative: -6(-8 size, +2 crew); Crew: 1,850(normal +2);
Passengers: 15,000( 5,000 tenants, 10,000 visitors);
Cargo Capacity: 25,000,000 metric tons;
Consumables: Unlimited; Hyperdrive: None;
Maximum Speed: Docking;
Maneuver: -10(-8 size, +2 crew, -4 engines quality);
Defense: 12(-8 size, +10 armor);
Shield Points: 400; Hull Points: 1,500; DR: 35.

Weapon: Heavy turbolasers(30); Fire Arc: Turret;
Attack Bonus: +2(-8 size, +2 crew, +8 fire control);
Damage: 10d10x5; Range Modifiers: PB -6, S -4, M -2, L +0.

Opis: Stacja kosmiczna "Hope", jest starą, bardzo starą konstrukcją, zbudowaną i umieszczoną w sektorze Kroot wiele lat temu. Nikt nie wie dokładnie, gdzie ani kiedy powstała ta imponująca stacja kosmiczna. Jednak ci, którzy długo przemierzają kosmiczną pustkę, twierdzą, że jest łudząco podobna do legendarnej "Gwiezdnej Kuźni". Tak czy inaczej, stacja pojawia się w zapiskach odkrywców i raportach władz po raz pierwszy jakieś 120 lat przed proklamowaniem Palpatine'a na Imperatora. Nie jest jasne, kto ściągnął ją do sektora, ani w jakim celu. Tak czy inaczej, szybko stała się punktem wypadowym dla odkrywców, zapuszczających się pomiędzy mgławice otaczające sektor. Dzięki swojemu położeniu w pobliżu "Gardła", wkrótce stała się ostatnim i pierwszym punktem cywilizacji, jaki widzieli eksploratorzy, ruszając i powracając ze swych wypraw. Spełniała więc rolę stoczni, w której naprawiano uszkodzone statki, bezpiecznej przystani, gdzie można było odpocząć i punktu aprowizacyjnego dla załóg statków badawczych. Wkrótce, do tych funkcji doszła kolejna: czarny rynek. W sektorze rozwinął się bowiem na wielką skalę przemyt, który funkcjonował beztrosko do pojawienia się w okolicy dużej ilości piratów. Jednak wkrótce potem odżył, a nawet stał się silniejszy. Wynikało to z faktu dokonania się dużych zmian w środowisku szmuglerów. Najsłabsi zginęli z rąk piratów lub odlecieli, w sektorze pozostali tylko najsprytniejsi, najtwardsi i najmądrzejsi, jednym słowem najlepsi. Sama stacja została zaatakowana przez piratów tylko raz, jednak banda, którą dowodził Gruu'sk "Głupek" Roggot( Przydomek nadany pośmiertnie przez innych piratów) została rozniesiona w pył przez systemy obronne stacji. W wyniku tych wydarzeń, powstała się też specyficzna grupa najemników, nazywanych w sektorze "Osłoną", z najsłynniejszymi oddziałami takimi jak "Błękitne Anioły" i "Protektorzy", którzy zajmują się tylko i wyłącznie ochroną statków. W większości są to piloci, jednak część to żołnierze broniący statków przed abordażem. Po wytrzebieniu piratów przez nowego gubernatora, "Osłona" obawiała się czy nadal będzie mogła znaleźć pracę, jednak okazało się, że nie ma z tym problemów. Okazało się bowiem, że po pierwsze, piratów nie udało się wyplenić w całości, na dodatek przetrwali ci najbardziej cwani, a po drugie, nowy gubernator często sam wynajmował "Osłonę" do pomocy min. Przy poszukiwaniu zaginionych statków, korzystając z ich znajomości warunków nawigacyjnych sektora. Stacja "Hope" natomiast przeżywa obecnie rozkwit, dzięki reaktywowaniu przez gubernatora Spaaka Programu Odkryć Kosmicznych i ciągłej aktywności przemytników i "Osłony", którzy podobnie jak większość przybyłych do sektora odkrywców, traktują stację jak swój dom, na dodatek SAP i SBK zaglądają tu bardzo rzadko. Na stacji jest wiele knajp i kantyn, ale bez wątpienia najlepszą jest "Zmęczony Wędrowiec". Obronę stacji stanowi obecnie, oprócz 30 ciężkich turbolaserów, dywizjon zmodyfikowanych Y-wingów i kilka jednostek patrolowych, których wielkość waha się od lekkiego frachtowca do korelliańskiej kanonierki.



Najważniejsi NPC:


"Blue Angels" commander Ace Almedia
Human Male Soldier 6/Starfighter Ace 2:
Init: +7(+3 Dex, +4 Imp. Initiative.); Defense:18(+5 class,+3 Dex); Speed 10m; VP/WP: 56/12; Attacks: Unarmed +6/+1(1d3) or blaster pistol +11/+6(3d6); SQ: Starfighter defense +1, Familiarity +1; SV: Fort +8, Ref +8, Will +5; FP 2; DSP 0; Rep 4; Abilities: Str 10, Dex 17, Con 12, Int 14, Wis 13, Cha 12. Challenge Code: D
Skills: Astrogate +12, Computer Use +12, Demolitions +5, Knowledge(Kroota sector) +6, Knowledge(space lore) +7, Knowledge(SK"Hope") +6, Pilot +17, Read/Write Basic, Read/Write Duro, Repair +10, Speak Basic, Speak Duro, Spot +6.
Feats: Armor Proficiency(light, medium, heavy), Improved Initiative, Point Blank Shot, Skill Emphasis(Pilot), Starship Dodge, Starship Operations(starfighter), Weapon Focus(blaster pistol).
Equipment: Flight suit with "Blue Angels" insignia, field kit, blaster pistol, comlink, modified Eclipse fighter "Fang Breaker", "Blue Angels" fighter squadron, 6,000 credits.

Opis: Ace Almedia jest wysokim, dobrze zbudowanym facetem po złej stronie czterdziestki, o ciemnoszarych włosach i stalowych oczach. Pochodzi z Corelli i to właśnie tam nauczył się latać i ukończył akademię wojskową. Jest weteranem Wojen Klonów, które rozpoczynał jak zwykły pilot, a skończył jako wielokrotnie odznaczony dowódca dywizjonu myśliwskiego do zadań specjalnych. Po zakończeniu konfliktu i ogłoszenia się przez Palpatine'a Imperatorem, okazało się jednak, że dla jednostki z autonomią tak znaczną jak dywizjon Almedii nie ma miejsca w siłach zbrojnych Imperium. Po jej rozwiązaniu część pilotów przeszła do innych jednostek, a kilku razem z Ace'm przeszło na emeryturę. Jednak w rzeczywistości, korzystając ze swoich znajomości i doświadczenia, założyli najemną eskadrę myśliwską, która specjalizowała się w ochranianiu konwojów, instalacji kosmicznych i pojedynczych statków. Jednak z powodu rosnącej w siłę marynarki Imperium i stabilizowania się sytuacji politycznej, zlecenia w światach środka pojawiały się coraz rzadziej. Właśnie w tym okresie, jeden z pilotów eskadry dowiedział się przez przypadek o problemach z piratami w odległym sektorze Kroot. Wkrótce potem cała jednostka znalazła się w sektorze i miała ręce pełne roboty. Jako bazę operacyjną swojej eskadry Almedia wybrał stację Kosmiczną "Hope" i to właśnie tu można najczęściej spotkać zarówno jego, jak i członków jego eskadry. "Błękitne Anioły" wyrobiły sobie w sektorze zasłużoną renomę jednostki, która zawsze wywiązuje się ze swoich zobowiązań i nie toleruje niedotrzymywania obietnic. Zwłaszcza, jeśli chodzi o pieniądze za zleconą robotę. Eskadra jest chyba najbardziej elitarną i znaną jednostką "Osłony". Mimo wytępienia większości piratów, dywizjon nie może narzekać na brak zleceń, głównie z powodu nasilającej się "cichej wojny" pomiędzy wielkimi korporacjami. Zresztą sam gubernator też zlecił im kilka zadań. Ace wie o Rebelii, jednak nigdy nie wypowiadał się na jej temat i twierdzi, że nie ma zamiaru mieszać się do polityki.



"Protectors" commander Darien Evanshon
Human Male Soldier 5/Scout 2/Elite Trooper 1:
Init:+7(+3 Dex,+4 Impr. Init.); Defense: 19(+6 armor, +3 Dex); Speed 10m; VP/WP: 62/14; Atks: Force pike +10/+5(2d8+3) or heavy blaster pistol +11/+3(3d8+1); SQ:Trailblazing; SV: Fort +10, Ref +7, Will +4;
FP 2; DSP 0; Rep 4; Challenge Code: D; Abilities: Str 14, Dex 16, Con 14, Int 12, Wis 12, Cha 12.
Skills: Climb +6, Computer Use +3, Demolitions +10, Hide +5, Intimidate +6, Knowledge(Kroot sector) +6, Knowledge(SK"Hope") +7, Listen +5, Move Silently +5, Pilot +4, Read/Write Basic, Repair +5, Speak Basic, Speak Rodese, Spot +5, Survival +12, Treat Injury +7.
Feats: Armor Proficiency(light, medium, heavy), Dodge, Improved Initiative, Point Blank Shot, Precise Shot, Rapid Shot, Skill Emphasis(survival), Weapon Focus(force pike) Weapon Group Proficiency(All).
Equipment: Padded battle armor, multichannel comlink, datapad, heavy blaster pistol, force pike, field kit, old brown overcoat with "Protectors" insignia, "Protectors" mercenary unit, 6,000 credits.

Opis: Darien Evanshon jest wysokim, muskularnym mężczyzną, na którego twarzy zawsze obecny jest grymas, sprawiający, że wygląda jakby ciągle się czymś martwił. Kto wie, być może w istocie tak jest, w końcu bycie dowódcą niesie ze sobą dużo stresu. Darien dowodzi bowiem elitarnym odziałem najemników "Osłony"; "Protektorami". Zajmują się oni bezpośrednim ochranianiem ładunków i osób, broniąc statków, które ktoś próbuje wziąć abordażem. Jak dotąd, nikomu nie udało się zdobyć statku bronionego przez "Protektorów". Darien Evanshon przybył do sektora wiele lat temu ze światów środka i nikt nie wie, czym tam się zajmował. Krążą na ten temat różne pogłoski, od takich, że był do dowódcą piratów po teorię głoszącą, że służył w Straży Senatu Republiki. Za tą drugą możliwością przemawiają jego umiejętności w posługiwaniu się piką mocy. Jednak prawdy nie zna nikt, nawet jego zastępca. Obecnie usługi "Protektorów" ciągle są w cenie, a pomoc, jakiej udzielili gubernatorowi w walkach z piratami sprawia, że imperialna administracja spogląda na nich przychylnym okiem. Jak każdy dobrze poinformowany człowiek, Darien wie o istnieniu Rebelii, ale nikt nigdy nie słyszał, żeby dowódca "Protektorów" wypowiadał się na jej temat. Darien Evanshon rzeczywiście był Senackim Strażnikiem. Jednak mocno wierząc w zasady demokracji, po zmianach przeprowadzonych przez Palpaine'a nie mógł znaleźć sobie miejsca w nowej rzeczywistości Światów Środka i postanowił wyjechać gdzieś daleko. Przemierzył kawał galaktyki nim dotarł do sektora Kroot.



"Protectors" second-in-command Zek Dalby
Human Male Scoundrel 4/Soldier 2:
Init: +3(Dex); Defense: 19(+6 class, +3 Dex); Speed 10m, VP/WP: 35/12; Attacks: Vibrodagger +5(2d4) or heavy blaster pistol +9(3d8+1);
SQ: Better lucky than good, illicit barter; SV: Fort +4, Ref +7, Will +2, FP 2; DSP 1; Rep 3; Challenge Code: C; Abilities: Str 10, Dex 16, Con 10, Int 14, Wis 13, Cha 12.
Skills: Appraise +7, Bluff +7, Computer Use +7, Demolitions +5, Disable Device +12, Gather Information +7, Hide +20, Knowledge(Kroot Underground) +6, Knowledge(Kroot sector) +6, Knowledge(SK"Hope") +5, Listen +8, Move Silently +20, Read/Write Basic, Search +9, Sleight of Hand +10, Speak Basic, Speak Duro, Speak Huttese, Spot +8, Survival +6.
Feats: Armor Proficiency(light&medium), Dodge, Quickness, Point Blank Shot, Skill Emphasis(Disable Device), Weapon Group Proficiency(All).
Equipment: Shadowsuit with "Protectors" insignia, heavy blaster pistol, vibrodagger, multichannel comlink, datapad, security kit, YV-545 "Black Moth" transport, small espionage group, 3,000 credits.

Opis: Zek Dalby jest szczupłym i nie rzucającym się w oczy młodym mężczyzną, o rudo-brązowych włosach i kasztanowych oczach. Jest zastępcą dowódcy "Protektorów", Dariena Evanshon'a i jednym z jego nielicznych przyjaciół. Zek wywodzi się z jednego ze światów wewnętrznych, jednak nie z samego jądra. Spotkał Evanshon'a, gdy ten po opuszczeniu Coruscant włóczył się po galaktyce. W tym czasie Dalby był obiecującym agentem lokalnego wywiadu, ale został wrobiony przez gangstera, który miał zbyt mocne "plecy" u lokalnych polityków. Przypadkowo w pobliżu znalazł się też jego przyszły dowódca i obaj zostali wtrąceni do więzienia. Właśnie w tamtej celi zawiązała się ich przyjaźń, która zaowocowała ucieczką najpierw z więzienia, a następnie z planety, nowiutkim jachtem przestępcy, który ich wrobił. Przesłali też do lokalnych mediów informacje o powiązaniach finansowych i towarzyskich tego gangstera z niektórymi politykami, co osłoniło ich ucieczkę. Wkrótce potem zawitali do sektora Kroot i stworzyli "Protektorów", widząc duże zapotrzebowanie na tego typu usługi. W oddziale Zek dowodzi sekcją zwiadowców, pełni funkcję szpiega, zna się też trochę na komputerach. Rebelię traktuje jako potencjalne zagrożenie dla oddziału, podobnie zresztą jak Imperium.



Explorer Sel Netek
Duro Male Scout 7:
Init:+2(Dex); Defense: 18(+6 class, +2 Dex); Speed 10m, VP/WP: 38/10; Attacks: Stick +5(2d4) or blaster pistol +7(3d6); SQ: Trailblazing, Uncanny Dodge, Skill Mastery; SV: Fort +4, Ref +6, Will +7; FP 2; DSP 0; Rep 5; Challenge Code: C; DR: 1; Abilities: Str 10, Dex 14, Con 10, Int 15, Wis 16, Cha 14.
Skills: Astrogate +12, Computer Use +6, Entertain(Tales) +6, Hide +9, Knowledge(Kroot sector) +10, Knowledge(SK"Hope") +7, Knowledge(Nebula Clouds) +12, Listen +7, Move Silently +7,
Pilot +12, Profession(Explorer)+10, Read/Write Basic, Read/Write Duro, Repair +7, Speak Basic, Speak Duro, Speak Ryl, Speak Sullustese, Spot +7, Survival +9.
Feats: Alertness, Skill Emphasis(Astrogate), Spacer, Starship Operations(Space transport), Weapon Group Proficiency(simple weapons, blaster pistols, blaster rifles).
Equipment: Datapad, datacards, decorated stick, blaster pistol, heavy leather overcoat, pack of nellian cigarettes, explorer backpack, multichannel comlink, "Nebula Explorer" -heavily modified Lone Scout A scout ship, Slashrat speeder, 8,000 credits.

Opis: Sel Netek jest wysokim Durosjaninem po czterdziestce, o błękitnej skórze i oczach koloru krwi. Nigdy nie rozstaje się ze swoją zdobioną laską i ciężkim skórzanym płaszczem i prawie zawsze ćmi swoje ulubione nelliańskie cygara. Jest towarzyski z natury i jego ulubionym zajęciem jest przesiadywanie w "Zmęczonym Wędrowcu" i opowiadanie różnych historii. Sel jest bowiem jednym z najbardziej doświadczonych eksploratorów w galaktyce i trudni się tym zajęciem już od ponad 20 lat, ma więc co opowiadać. I zawsze znajduje liczne grono słuchaczy. Sel urodził się w jednym z orbitalnych miast, krążących nad planetą Duro i podobnie jak większość jego pobratymców, od małego czuł pociąg do gwiazd. Jego rodzice sami byli pilotami i wspierali syna w jego nauce sztuki pilotażu i astronawigacji. Po ukończeniu wszystkich potrzebnych kursów, najmłodszy potomek rodu Netek kupił statek zwiadowczy typu Lone Scout A i wyruszył szukać szczęścia pomiędzy gwiazdy, tak jak poprzednie pokolenia jego rodu. Trafił na ostatnie lata pokoju, nim galaktykę rozdarły Wojny Klonów. W czasie samych wojen, Sel wspomagał siły Republiki służąc jako przewodnik w wyjątkowo trudnych do nawigowania rejonach galaktyki. Za swoje zasługi został odznaczony orderem Floty Republiki Galaktycznej dla cywili. Po nastaniu rządów Palpatine'a postanowił poszukać jakiegoś spokojnego miejsca, gdzie mógłby dalej zajmować się tym co lubił najbardziej: Odkrywaniem i eksplorowaniem nowych planet i szlaków nadprzestrzennych. W ten sposób trafił do sektora Kroot jakieś trzy lata po ogłoszeniu Palpatine'a Imperatorem. Obecnie jest żywą legendą w środowisku eksploratorów i uznanym autorytetem w dziedzinie mgławic gwiezdnych. Ostatnio został odznaczony przez gubernatora Orderem Zasług Sektora Kroot, za wkład w badanie mgławic i pól asteroid sektora.



"Tired Wanderer" owner Mil'sa Go'on
Besalisk Male Soldier 6/Scoundrel 2:
Init: +7(+3 Dex, +4 Improved Init.); Defense: 20(+7 class, +3 Dex); Speed 10m; VP/WP: 56/15; Attacks: Unarmed +10/+5(1d3+2) or heavy blaster pistol +11/+6(3d8); SQ: Illicit barter,Better lucky than good;
SV: Fort +7, Ref +6, Will +2; FP 2; DSP 0; Rep 4; Challenge Code: D
Abilities: Str 17, Dex 16, Con 15, Int 12; Wis 12, Cha 10.
Skills: Appraise +5, Bluff +5, Computer Use +5, Demolitons +10, Entertain(Tales) +5, Intimidate +10, Knowledge(Kroot sector) +6, Knowledge(SK"Hope") +9, Listen +3, Profession(Barman) +6, Read/Write Basic, Read/Write Besalisk, Speak Basic, Speak Besalisk, Speak Duro, Speak Huttese, Spot +3, Survival +5, Treat Injury +10.
Feats: Armor Proficiency(heavy, light, medium), Blind-Fight, Improved Initiative, Point Blank Shot, Rapid Shot, Dodge, Multi Shot.
Equipment: Old combat jumpsuit, multichannel comlink, old field kit, old company badge("Besalisk Fangs"), old macrobinoculars, old modified Barloz freighter "Junk", heavy blaster pistol, vibrodagger, datapad, "Tired Wanderer" cantina, 10,000 credits.

Opis: Mil'sa Go'on jest starszym już,(ale tylko ciałem!) przedstawicielem rasy Besalisk. To znaczy, że jest włochaty, ma cztery ręce, uśmiecha się od ucha do ucha paszczą pełną ostrych zębów i ma jakieś 2,5 metra wzrostu. A z jego zielonych oczu wyziera inteligencja. I trochę złośliwości. Jest też właścicielem "Zmęczonego Wędrowca". Urodził się wiele lat temu, w rodzinie o długich tradycjach wojskowych. Nic więc dziwnego, że gdy tylko osiągnął pełnoletniość, zaciągnął się do nowo formującego się oddziału wojennego. Besaliskowie bowiem wysyłają ze swej planety oddziały, które służą jako najemnicy w całej galaktyce. Mil'sa służył w swoim oddziale wiele lat, stopniowo awansując, aż pięć lat przed Wojnami Klonów stał się jego kapitanem. Przeprowadził swoich żołnierzy przez wiele konfliktów, jednak jego szczęśliwa passa skończyła się w czasie Wojen Klonów, w trzecim roku ich trwania, na planecie Nook, w dolinie, którą mieszkańcy planety nazywają teraz "trupią". Tamtego dnia, a w zasadzie nocy, Go'on i jego oddział, pracujący dla lokalnego dowódcy wojsk Republiki, zostali wysłani do doliny, w której mały oddział piechoty utrzymywał strategicznie ważną przełęcz. Kilka godzin wcześniej otrzymano od tej jednostki dziwny meldunek. Wkrótce potem łączność z posterunkiem urwała się. Kompania Mil'sy wyruszyła w stronę posterunku na kilkunastu landspeederach transportowych i po kilkudziesięciu minutach dotarła na przełęcz. Już z daleka widać było że coś jest nie tak, Znad budynków posterunku unosił się jakiś czarny dym, tak ciemny, że widać go było nawet na tle bezksiężycowego nieba. Wkrótce po wjechaniu pomiędzy zabudowania, Go'on i jego żołnierze zauważyli pierwszego obrońcę przełęczy: całkowicie spalone ciało, leżące w kilku kawałkach pod murem palącego się budynku. Po chwili okazało się, że wszyscy żołnierze z jednostki stacjonującej w posterunku nie żyją spaleni prawie na proch. Wszyscy oprócz dowódcy oddziału, którego głowa wbita na pal tkwiła na środku placu. W chwilę potem, nim żołnierze Mil'sy zdołali otrząsnąć się z szoku, z jednego z budynków wyskoczyła wielka, czarna jak noc bestia i nim ktokolwiek zareagował, rozszarpała dwóch żołnierzy. Reszta natychmiast otworzyła ogień, powalając potwora na ziemię. Jednak nim jego ciało upadło, z mroku wynurzyła się kolejna bestia, potem następne i plac zmienił się w miejsce rzezi. Na miejsce ewakuacji z 80-cio osobowego oddziału dotarło tylko 6 żołnierzy, w tym Go'on, z czego dwóch zmarło z ran wkrótce potem. Mil'sa pamięta tamtą noc dokładnie, dokładniej niżby tego chciał. Ale jedna rzecz szczególnie wryła mu się w pamięć: Wysoka humanoidalna postać, stojąca na tle płonącego landspeedera, którą widział wsiadając do pojazdu ewakuacyjnego. Jednostka Go'ona została rozwiązana, a on sam postanowił skończyć z wojaczką. Włóczył się po galaktyce kilka lat i w końcu trafił na stację "Hope". Spodobała mu się ta nazwa i założył na niej knajpkę "Zmęczony Wędrowiec". Wkrótce, dzięki właścicielowi i panującym w nim zasadom, lokal stał się najpopularniejszą kantyną na stacji. Zasad jest kilka, ale jedna jest najważniejsza: Żadnych bójek czy porachunków. Mil'sa otwarcie ogłosił, że jego lokal ma być miejscem odpoczynku i że osobiście wypatroszy i przerobi na żarcie każdego zabójcę, jaki się w niej pojawi. Jak dotąd zasady, w dużej mierze dzięki właścicielowi są przestrzegane. Nawet Wookie zastanowi się dwa razy, nim podskoczy Besaliskowi. Jednak Mil'sa z natury jest łagodny i każdy kto będzie zachowywał się poprawnie, może liczyć na smaczne jedzenie i dobry napitek, a jeżeli gospodarz ma akurat dobry humor, także na jakąś opowieść. A w końcu były najemnik ma co opowiadać... Go'on wie o Rebelii, jednak twierdzi, że jako właściciel knajpki powinien zachować neutralność, w końcu przychodzą do niego istoty o różnych poglądach, a on nie ma zamiaru nikogo urazić.




strony: [1] [2]
komentarz[0] |

Komentarze do "VII. Stacja kosmiczna "Hope""



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Strona wygenerowana w 0.025643 sek. pg: