Porucznik ISB Rail Claymore
Do: Dowództwo Sojuszu Rebeliantów
Od: Kapitan Jark Gordon Sekcja IV Wywiadu Sojuszu Rebeliantów
Kod: 22-7-44-D
Temat: Raport na temat porucznika ISB Raila Claymore'a.
Według akt Imperialnej Akademii na Caridzie, Rail Claymore pochodzi z planety Kampa Primus, w sektorze Kampa. Sektor ten leży w Zewnętrznych Odległych Rubieżach i nie mamy zbyt wiele informacji na jego temat. Wiemy tylko, że układ ten jako jeden z pierwszych zgłosił poparcie dla "Nowego Ładu" Palpatine'a i według oficjalnych danych Imperium, zachował częściową niezależność. Jest to jednak prawdopodobnie tylko imperialna propaganda. W każdym razie układem zarządza imperialny gubernator i podległy mu, lokalny senat. Wracając do osoby będącej tematem tego raportu, niewiele wiadomo o młodości Raila Claymore'a. W kartotekach Imperium nie ma na ten temat niczego, poza świadectwami ukończenia lokalnych szkół na poziomie średnim. Z akt wynika, że w szkole porucznik Claymore uczył się bardzo dobrze, celując w przedmiotach humanistycznych, zwłaszcza sztuce. W wieku 18 lat został wysłany do akademii na Caridzie. Egzaminy zdał na poziome bardzo dobrym. Z akt wynika, że celował w kierunkach związanych z dyplomacją i pracą biurową. Na kierunkach związanych z pilotażem i strzelaniem wypadał przeciętnie, podobnie w testach sprawnościowych. Zdobył jednak licencję pilota, nawigatora oraz strzelca liniowego(W Armii Imperialnej, strzelec liniowy jest snajperem w regularnych oddziałach piechoty, jednak nie posiada uprawnień strzelca wyborowego). Co dziwne, nie znaleźliśmy żadnych danych na temat jego wyników w posługiwaniu się komputerem. Opuścił akademię w wieku 22 lat, ze stopniem podporucznika marynarki(Najwyższy stopień, który można uzyskać w akademii) i drugim miejscem w roczniku.(Wspólnie z Nalem Verisem) Następnie odbył 2 miesięczny staż jako pomocnik szefa wywiadu na niszczycielu klasy Imperial "Niezłomny". Uzyskał od przełożonego najwyższe noty, awans na porucznika i skierowanie do pracy w Służbie Bezpieczeństwa. Po 4 miesięcznym okresie próbnym, został wysłany na Toprawę, jako tamtejszy rezydent ISB. Od tego momentu Sojusz zanotował znaczne utrudnienia w funkcjonowaniu swojej sieci informatycznej, podłączonej pod lokalną sieć planetarną. Nie wiemy jednak czy łączyć to z pojawieniem się na planecie por. Claymore'a, ponieważ w tym samym czasie, do planetarnego garnizonu sprowadzono nowy komputer, odpowiedzialny za monitoring lokalnej sieci informacyjnej. Co do działalności porucznika Claymore'a na Toprawie, to zajmował się on sprawami dość nietypowymi jak na agent ISB. Jego głównym zajęciem było monitorowanie i zwalczanie działalności piratów i przemytników w sektorze. Szczególnie intensywne śledztwo prowadził w sprawie przemytu przyprawy, prowadzonego przez piracką bandę o nazwie "Krwawe Noże". Szybko popadł na tym tle w konflikt z gubernatorem Toprawy, Serisem Balko, który odsunął por. Claymore'a od śledztwa. Jednak w magazynie, w którym piraci przechowywali kradzione dobra, wybuchła strzelanina, co por. Claymore wykorzystał i zajął go z pomocą szturmowców z okrętu "Łowca piratów". Zasłaniając się uczestnictwem w akcji żołnierzy spoza planety, wysłał on raport bezpośrednio do moffa sektora, a nie gubernatora. Śledczy przysłani przez moffa Gidona Sersa, z pomocą por. Claymore'a szybko odkryli, że sprzęt i broń Imperium znalezione w magazynie, figurują na liście wyposażenia lokalnego garnizonu, skąd zostały zabrane na osobiste polecenie gubernatora. Także zeznania świadków świadczyły przeciw niemu i gubernatorowi postawiono zarzut korupcji i zdrady interesu Imperium. Wina Balka została udowodniona definitywnie po tym, jak w pasie asteroid na granicy Sektora Wspólnego, imperialny krążownik "Łowca piratów" odnalazł i zniszczył główną bazę "Krwawych Noży". Przedtem jednak technicy z krążownika zdołali skopiować z komputera bazy dane, które zawierały dowody współpracy gubernatora z piratami. Obciążyły go też zeznania szefa lokalnej grupy przestępczej z Etti IV, który zeznał, że pośredniczył w interesach pomiędzy nim a piratami. Co dziwne porucznik Claymore nie otrzymał żadnego odznaczenia ani awansu, co świadczy albo o niekompetencji urzędników Imperium, albo o niechęci jakiegoś imperialnego prominenta. Tak czy inaczej, wskazuje to na potencjalną możliwość zwerbowania por. Claymore'a na rzecz Sojuszu. Byłby to szczególnie cenny nabytek z powodu jego pozycji w ISB, która jest dla nas instytucją wyjątkowo trudną do infiltracji.
Kapitan Jark Gordon
IV Sekcja Wywiadu Sojuszu Rebeliantów
Porucznik Rail Claymore bardzo lubi wykorzystywać innych, by wykonywali za niego różne kłopotliwe zadania, oferując im w zamian informacje albo pomoc. Czyni go to idealnym zleceniodawcą i pomocą drużyny. Jednak w przeciwieństwie do innych agentów ISB stara się, by współpraca był też w miarę satysfakcjonująca dla drugiej strony i często utrzymuje kontakty z byłymi "współpracownikami", często zlecając im różne "robótki". Poza tym jest czuły na Moc i wyszkolony w jej używaniu, ale to już jego tajemnica...
ISB Agent Rail Claymore
Human Kampa Warrior 4/Soldier 2/Officer 3:
Init: 3; Defense:18(+5 class,+3 Dex); Speed: 10m; VP/WP: 55/12;
Atk: +9/+4melee(1d6 punch) or +9/+4 melee(2d4 vibrodagger), +12/+7 ranged(3d6+1 slugthrower pistol) SQ Energy Attack (1d6 damage, 20 crit.), Ladership, Requisition Supplies; SV Fort +10, Ref +9, Will +8, SZ M; FP 5; DSP 2; Rep 5; Str 12, Dex 17, Con 12, Int 18, Wis 18, Cha 18; Challenge Code: D.
Skills: Astrogate +6, Bluff +9, Computer Use +21, Diplomacy +9, Gather Information +10, Intimidate +7, Knowledge(Kampa) +10, Knowledge(Kampa Warriors) +10, Knowledge(ISB) +10, Knowledge(Empire) +10, Knowledge(Underground) +7, Pilot +6, Repair +6, Sense Motive +14,
Speak Language(Hutt), Speak Language(Rodese), Speak Language(Kampa), Battlemind +6, Empathy +10, Enhance Ability +8, Force Defence +7, Force Stealth +6, Friendship +7, Heal Self +8.
Feats: Armor Proficiency(Light), Armor Proficiency(Medium), Ex. Weapon Proficiency(Power Sword), Force Sensitive, Martial Artist, Point Blank Shot, Skill Emphasis(Computer Use), Trustworthy, Weapon Group Proficiency(Slugthrowers), Weapon Group Proficiency(Simple Weapons), Weapon Group Proficiency(Blaster Pistols), Weapon Group Proficiency(Blaster Rifle), Weapon Group Proficiency(Heavy Weapons), Weapon Group Proficiency(Vibro Weapons).
Equipment: Vibrodagger, slugthrower pistol, multichannel comlink, code cylinder, slicer - datapad, kampa talisman.
Xeloss. |