Łowca Nagród "Trep"
Do: Dowództwo Sojuszu Rebeliantów
Od: Kapitan Jark Gordon Sekcja IV Wywiadu Sojuszu Rebeliantów
Kod: 22-7-45-D
Temat: Raport na temat łowcy nagród, "Trepa".
Niewiele wiadomo o łowcy nagród, znanym jako "Trep". Z imperialnych archiwów wynika, że nazywał się Joor Degh i był jednym z pierwszych szturmowców, którzy nie byli klonami. Imperialne archiwa nie podają żadnych szczegółów o jego służbie ani miejscu pochodzenia. Wiadome jest tylko, że służył w oddziałach szturmowców od 10 roku panowania Imperatora Palpatine'a i zniknął po akcji na planecie Visco, w 15 roku ery imperialnej. Szczegóły akcji nie są znane, wiadomo tylko, że agent ISB działający na planecie wezwał drużynę Degha do pomocy przy akcji antypirackiej. W czasie służby wielokrotnie odznaczany, dosłużył się stopnia sierżanta. Co ciekawe, z archiwów wynika, że Degh nie zdezerterował, tylko został na własną prośbę zwolniony ze służby. Z tego, co nam wiadomo, jest to jedyny tego typu przypadek, gdy szturmowiec został zwolniony z armii. Po opuszczeniu armii, zaszył się gdzieś na kilka miesięcy, po czym pojawił się już jako "Trep". Jako łowca nagród szybko wyrobił sobie renomę, jednak wyróżnia się tym, że preferuje kontrakty na "martwe" cele. Zlecenia wykonuje zawsze w zmodyfikowanym pancerzu szturmowca, przy pomocy dwóch karabinów E-11 lub karabinu T-21. Chętnie używa granatów i materiałów wybuchowych. Jego sposób działania charakteryzuje brak finezji, chociaż czasami używa swojego T-21 jako karabinu snajperskiego. Można go określić jako "imperialnego" łowcę nagród, ponieważ nigdy nie wziął zlecenia ani od nas, ani od jakichkolwiek organizacji przestępczych. Od samego początku swej działalności wykonywał kontrakty dla Imperium i przysporzył nam wielu kłopotów. To właśnie on stał za rozbiciem naszej komórki na Toprawie i zlikwidował kilku ważnych oficerów Sojuszu. Jest też zamieszany w zniszczenie naszej bazy na Alluti IV. Ostatnio jego oficerem łącznikowym został rezydent ISB na Toprawie, porucznik Rail Claymore. Od tamtego czasu uwaga "Trepa" skupiła się na tropieniu i likwidowaniu okolicznych piratów. Nie przeszkodziło mu to jednak zlikwidować dwóch naszych kurierów.
Na zakończenie tego raportu, muszę zaznaczyć, że "Trep" stanowi duże zagrożenie dla naszych agentów. Nie jesteśmy w stanie monitorować jego działań i miejsca pobytu inaczej niż poprzez naszą sieć informatorów, ponieważ działając poza strukturami Imperium, nie zostawia śladu w ich sieci komputerowej, przez co nasi slicerzy nie są w stanie go wytropić. Mam nadzieję, że ten raport pomoże dowództwu Sojuszu ocenić zagrożenie, jakie stanowi dla nas "Trep" i odpowiednio zareagować. Niech moc będzie z wami.
Kapitan Jark Gordon
IV Sekcja Wywiadu Sojuszu Rebeliantów
Bounty Hunter "Trooper"
Human Soldier 6/Bounty Hunter 3:
Init: 4; Defense:20(+7 armor,+3 Dex); Speed: 10m; VP/WP: 62/12;
Atk: +12/+7/+3 melee(2d4+1 vibrodagger), +10/+6/+2/+0 ranged(3d8+2 two blaster rifles) or +14/+9/+6/ (3d8+1 Lt.Rep. Blaster)(+3/+3/+3/+3/-2 - autofire) SQ Target Bonus +2; Sneak Attack +1d6; SV Fort +8, Ref +8, Will +5; SZ M, FP 2, DSP 2, Rep 8; Str 16, Dex 18, Con 12, Int 12, Wis 13, Cha 10 Challenge Code: E
Skills: Astrogate +9, Computer Use +6, Demolitions +8, Disable Device +4, Gather Information +5, Hide +10, Intimidate +5, Knowledge(Stormtroopers) +6, Knowledge(Empire) +6, Pilot +9, Spot +5,
Feats: Ambidexterity, Armor Proficiency(Light), Armor Proficiency(Medium), Armor Proficiency(Heavy), Armor Proficiency(Powered), Point Blank Shot, Far Shot, Multishot, Weapon Starship Operation(DX-9 Transport), Two - Weapon Fighting, Weapon Focus(Blaster Rifles: E-11) Weapon Group Proficiency(Simple Weapons), Weapon Group Proficiency(Blaster Pistols), Weapon Group Proficiency(Blaster Rifle), Weapon Group Proficiency(Heavy Weapons), Weapon Group Proficiency(Vibro Weapons).
Equipment: Two mod. E-11 blaster rifles*, mod.lt.rep. T-21 blaster*, vibrodagger, comlink, datapad, thermal detonator, frag granades(4), fire granades*(2), mod. stormtrooper armor, repulsor lift belt*,
"Visco I" - mod. DX - 9 transport.
Languages: Basic
*Special Equipment:
Two mod. E-11 Blaster rifles: Są to dwa zmodyfikowane karabiny blasterowe E-11. Dzięki modyfikacjom ogniw zasilających i kryształów galwenowych, ich zasięg wynosi 80 metrów(Zamiast standartowych 40) i zadają +1 do obrażeń. Ulepszony celownik niweluje ujemne modyfikatory za strzelanie w ciemnościach, mgle itp.
Mod. Lt. Rep. T-21 Blaster: W tym karabinie dodatkowe zwoje ogniskujące zwiększają jego zasięg do 200 metrów(Pojedyncze strzały) lub 80m(Seria). Dzięki ulepszonemu celownikowi, strzelający nie ma ujemnych modyfikatorów z powodu strzelania w ciemności, mgle itp. Celownik zmniejsza też ujemny modyfikator za strzały z dystansu o połowę.
Fire granades: Są to specjalne granaty, szczególnie przydatne przy oczyszczaniu pomieszczeń, które wybuchają kulą ognia o średnicy 6 metrów. Każda istota, która znajdzie się w zasięgu wybuchu, otrzymuje 3d6 obrażeń. Jeżeli osoba będąca w zasięgu granatu posiada pełny pancerz, np. pancerz szturmowca, otrzymuje tylko 1d6 obrażeń.
Repulsor lift belt: Jest to specjalny pas repulsorowy, który umożliwia posiadaczowi unoszenie się na wysokości do 20 metrów i lot z prędkością 35 km/h.(40 metrów na rundę). Zasilany sześcioma standartowymi ogniwami zasilającymi, działa około godziny.
Many thanks for his great art to James "Korris"
Xeloss. |